Kilka słów o mnie...

Imię na M, nazwisko również na M...  4-krotnie na testach u polskiego buka , moje CV przeglądano również we wszystkich innych firmach związanych z tą branżą...

Jako jedyna osoba w Polsce posiadam archiwum meczów Half Time / Full Time (2/1 lub 1/2 jak kto woli ), dodatkowo opracowane historie 2/1 1/2 dla 4011 drużyn z całego świata...

Korzystam z kilku bardzo przydatnych narzędzi, które w kilka sekund wyszukują dla mnie wszystko na temat 2/1 1/2 pod kątem drużyny / ligi / kraju / daty / rodzaju rozgrywek...

Przykład: Ktoś zapyta "Który zespół zagrał najwięcej meczów 2/1 1/2 w maju i czerwcu 2016 roku? Ty musiałbyś sprawdzić wszystkie wyniki we wszystkich ligach w tych 2 miesiącach... Ja ? Ja wpiszę 2 słowa i moje narzędzia wykonają to dla mnie - May oraz June...  Eksport do Excela, 3 minuty i gotowe...

Oprócz tego oczywiście baza potencjalnych układów ( 3 za 3 ) oraz setki notatek na przyszły i tegoroczny sezon.

Każdy dzień opiera się na livescorze, przeglądaniu oferty bukmacherów i analizie spotkań...

Blog ten stworzony został w dwóch celach - po pierwsze, aby uczyć , po drugie - aby pokazać, jak wygląda obecny sport, w jakim sensie? Tego domyślcie się już sami...

 

Lubię  łamańce albo układy 3 za 3 - tylko te 2 aspekty będą tutaj przedstawiane.

Ile razy trafiłem 26.00 ? 1000 - 1100 x, stawka od 2 do 300

Jeśli zaciekawiłem cię tym, co tutaj przeczytałeś - poleć mnie swoim znajomym, kliknij w link, niech machina udostępnień ruszy :D

Popularne posty z tego bloga

Mikołajek? Bukidajek !

Za zamkniętymi drzwiami... Towarzyskie zabawy za ciężkie żetony $$$$

9 miesięcy ? Kalendarzyk !