Archiwum HT FT oraz statystyki łamańców

Któregoś dnia natrafiłem na post użytkownika pewnego forum bukmacherskiego, osoba ta pytała, czy można znaleźć gdzieś w Internecie listę drużyn, które często "łamią"... Wszyscy jednym tonem zgodnie odpowiedzieli - nie ma takiej strony, nikt nie posiada takowych statystyk...

Niezrażony brakiem wyników, nadal szukałem, choć z coraz mniejszą werwą...

No i pewnego dnia udało się, spotkałem kogoś, kto zmienił moje pojęcie dotyczące 2/1 1/2 i nauczył mnie niemal wszystkiego w tym temacie... Będę nazywał go X (nie chciał rozgłosu ani poklasku), uszanujmy zatem jego prośbę...

Po dłuższym przyjrzeniu się jego dziełu, stwierdziłem, że to jest to!

W jaki sposób 1 człowiek osiągnął tak wiele, zrewolucjonizował sposób obstawiania tysięcy marzycieli? Poniżej krótki opis jego prac, ja dołożyłem co nieco od siebie, tak powstało coś pięknego:

Dzień po dniu wstecz, zaczął  przeglądać i spisywać wszystkie mecze z całego świata, które pasowałyby do schematu 2/1 lub 1/2...

Nie mam pojęcia jak długo to trwało, pomijam już problemy z dostępnością do wyników połowy spotkania, jednak po kilku tysiącach? godzin dopiął  swego... W wyniku tego, otrzymał  zwykły plik txt, z meczami od 01.01.2000 roku do dnia wczorajszego...

Potem poszło już z górki... Nazwa drużyny, liga, ilość łamańców w ciągu ostatnich 14 lat, drużyny, z którymi dany team zagrał w ten sposób 2 razy lub więcej...

Całość prac trwała na pewno trochę, ale jednak efekty okazały się piorunujące... Rekordziści grali w ten sposób ponad 50 razy, a bywało również, że dany zespół grał ten schemat nawet 8 razy z tym samym oponentem...

Popularne posty z tego bloga

Mikołajek? Bukidajek !

Za zamkniętymi drzwiami... Towarzyskie zabawy za ciężkie żetony $$$$

9 miesięcy ? Kalendarzyk !